Web Toolbar by Wibiya

ohja .. avundsjuka småbarn heter de.

DenSomÄrMerÄlskvärdareÄnDig  ([email protected]) om en saga,utan något slut.:
fyfan va ffula ni är.
ni passar inte ens och nu är äckliga.
du skriver seröst överallt att du kommer ta livet av digom du förlorar någon. haha fuck heller..
har du gjort det?
svar: NEJ
du tycker bara synd om dig själv jävla emo i ett stort svart hål

Haha,ja men här va vi mogna? ;)
Iaf,vaknade två,hehehe,
sitter och dunkar musik,tihihih ^^
Idag ska jag packa,städa,& kanske tömma datan,
Imon ska jag måla mitt nya rum,yeay :D
nu ska jag,ah vet itne,skriver mer ikväll,
ciao ;*

Kommentarer
Postat av: S'

söt blogg! :)

2011-08-03 @ 17:06:33
URL: http://sannaisidorsson.devote.se
Postat av: S'

tusentack fine! :D

2011-08-03 @ 21:26:32
URL: http://sannaisidorsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!