Web Toolbar by Wibiya

marabou,lite mer MM i livet. ;)

idag har jag vart så tjock och köpt en dounats med choklad,
och två flaskor sprite ..
jag har typ bara dunkat musik hela dagen,
sen var jag själv hemma,från typ 6 - halv elva,fett läskigt.
sen ringde robin,så snackade lite med han.
Sen ska han nog ringa snart igen,vill prata med någon..
Jag fick en nalle idag,hoho,typ kär :3
snart flyttar vi oxå,på torsdag hjälper jag mamma måla mitt nya rum vitt..
då kommer de kännas på riktigt..
nu ska jag lägga mej och vänta på att han ska ringa tror jag.
Thiih,bye.
-Jag vet inte vad de är,
men jag känner de,
en känsla som trycker mer.'
~Jag skakar,håller anadan,biter mej i läppen.
För jag är trött på att visa mej svag.~

Jag skakar,jag håller andan,biter mej i läppen,
för jag är trött på att visa mej svag.

Kommentarer
Postat av: martin

2011-08-05 @ 22:08:45
Postat av: martin

sött ::):):):)

2011-08-05 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!