Web Toolbar by Wibiya

Lämnar verkligheten och gittar från planeten.

Coffe kom och drog ut mej vid typ 8 , hehe,
så typ helt ofixad stack jag ut med han,sen kom jimmy,
sen va vi med simon och liam,fett me kul,
och jag känner mej duktig som fastnar med foten i cyklen så jag och den bara välter ..
hahaha ..
Sen stack simon hem,sen efter ett tag åkte jimmy med hem,
sen var jag ute till halv 1 med liam och coffe (y'
Awesome dude ! Sen ringde älskling mej,nej men jag var inte sur .. absolut inte..
haha plötsligt blev kl halv 4 , så nu ska jag logga in på msn ;d
Vi hörs imorgon/idag små sötnosar,
Puss ! :*
Jag fick ju känslan av att kolla igenom gamla bilder,
bara för att minnas allt jag gjort,
och ja,jag gillar rymden. *host host*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!