Web Toolbar by Wibiya

Jag flyger fram,när du håller i min hand & sätter mej ur balans.

Skolan var ganska awesome idag faktiskt,
känner mej lite mer välkommen när folk pratar med mej :)
Har lovat bea att ge linda en chans med,så de ska bli så bra så :)
Iaf,har börjat bli roligt att gå t skolan. :)
Snart blir de att dra ut med peter & Emilio :)
Hihihi bäst ! :*
Skolfoto idag med,haha -.-
Aja,dålig uppdatering och så,hehe,flåt !
Men ska bli bättre,
puss !
Juste,de är så slut de bara kan bli mellan mej och tobbe,
och nej,jag är inte ledsen,och nej jag behöver ingen som finns.
~Ingen är perfekt,
men min kärlek har du väckt.~
-skriker ut i luften, fan jag pallar inte vänta
sätter mig ner och andas, fan jag pallar inte tänka
känner ingen lycka, för det finns inget sådant.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!