Web Toolbar by Wibiya

Jag blir knäsvag när du ler mot mig.

Idag är ingen vanlig dag för de är denna flickas födelsedag ! 
hihihih , åh, jag fyller år idag,AWESOME !
Och min underbar bebis linnea kommer t mej idag bara för de,
Och det kommer bli helt awesome.
Sen har jag världens bästa mamma ,
Jag komme rhem igår - mamma jag vill ha hallonsoda.. :(
när hon väckte mej idag kom hon med en hllonsoda med en rosett runt (A)
Men nu ska jag dra ut med emilio,hhihii,
puss !
-Things can come and go I know but
Baby I believe
Something's burning strong between us
Makes it clear to me.'
~Now that we’re here,
Now that we’ve come this far,
Just hold on
There is nothing to fear,
For I am right beside you.
For all my life,
I am yours.~
Things can come and go I know but
Baby I believe
Something's burning strong between us
Makes it clear to me
Gamla bilder är fett fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!