Web Toolbar by Wibiya

I love everything you hate about yourself.

Känner mej mega snäll,chattade med viktor inatt,sen bara somnade jag ;$
haha :c
Iaf,idag ska jag inte göra ett skit .. 
Och jag satt hela natten och väntade på att tobbe skulle ringa,så jag är fett sur,
eftersom han inte ringde -.-
Nu tänker jag fortsätta dunka musik och fixa med gamla bilder,
skriver mer senare,puss !
-Du fick mej se upp,
du fick mej må bra,
du svek,du lämnade,
du puttade ner mej igen.'
~Du finns i mina drömmar,i mina tankar varje dag.
Du kom in i mitt liv & de känns helt underbart.~


Kommentarer
Postat av: E

sv; tack så mycket sötan!

2011-08-15 @ 18:13:06
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!