Web Toolbar by Wibiya

I can feel your body next to mine, every time I close my eyes.

Sitter här och camar med niklas,haha
Senare/snart blir de att se film,fast innan de ska jag nog cama med felix. :)
Bebis ska ringa mej sen,fast tror inte han gör de men shit the same,
haha kommer va hemma själv hela dagen imon med, omg , kommer dö,ahahha.
jag har suttit och räknat hela dagen typ :o

•6 dagar tills jag flyttar.
•8 dagar tills skolan börjar.
•13 dagar tills jag fyller år.
haha gud , snart börjar helvetet igen ):
Och så lilla jätte fina niklas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!