Web Toolbar by Wibiya

HALMSTAD , hell yeah (yyyyy'

OH HELLO VÄRME !
Här är de fan sol ! Hell yeah,sommar !
Men idag,idag har jag vart i stan hela dagen :D
Hihihih,killar är snygga (a'
snygg bränna man fått och så med .. -.-
nu snart ska jag se film, ihihihih :D
och ja,jag vet inte vad jag ska skriva nu,så hörs la ikväll/imon ;)
-Somebody wants you
Somebody needs you
Somebody dreams about you every single night
Somebody can't breath without you
Somebody hopes that one day you will see
That somebody it's me.'
~Don't care what they say 
All the games they play 
Nothing is enough.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!