Web Toolbar by Wibiya

föråt,förlåt,förlåt,förlåt.

Nu sitter jag här lite halvt förstörd,
skit samma,ska snart sova,
världens konstigaste dag.
Hiiihih såg "älska mig" innan idag,haha lipade fan .. ;$
snackade med min bebis för en stund sen med,fan underbart..
tills han blev sur/arg/ledsen.. (n'
nu ska jag sova,godnatt.
Älskling,om du ser detta..
Du är allt för mej.
Förr var bättre,men vi kan få de bättre nu.
Jag älskar dej idag,imorgon,för alltid.
Jag har aldrig känt såhär för någon annan,
och de vet du.
Du är allt jag har,
vill verkligen inte ha någon annan,
för du är de bästa som hänt mej.
Tobias,du & jag för alltid,
det har vi sagt,
visst kommer de inte hålla,
men låt mej iallafall få drömma & tro.
För drömmar,dom kan bli sanna.
2011-02-07 - 2011-04-29
Nu igen,
2011-07-28
Låt de få ett senare slut.
Förlåt.
-Man lär av sina misstag som jag aldrig kommer göra om.'
~Jag fattar nu hur svårt det var
Förlåt för allt ont som jag sa~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!