Web Toolbar by Wibiya

.

Hihhiihih,var och badade innan,AWESOME !
jag har huvudvärk så pallar itne skriva så mycke,
ska se film sen sova,hihi,
ciao !
-När tiden rinner och dagar försvinner
Vandrar jag ensam under regnet från himlen
Vinden viskar runtomkring mig
Ensamheten ger mig rum att få tillbaka gamla minnen.'

~Det är inte lätt att vara två
Så mycket som man bör förstå
Jag vill alltid göra rätt
Men kommer aldrig bli perfekt
All den frustration du tog
Och bara log medans vi dog
Jag fattar nu hur svårt det var
Förlåt för allt ont som jag sa
~


Kommentarer
Postat av: Rååbiiiin!

Du är jättejättejättejätte fiiin(a)

2011-08-04 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!