Web Toolbar by Wibiya

Älskar de,hatar de. En historia med underbar handling.

när folk försökte hjälpa, så vände ja ryggen till
stog kvar på gatan ensam, som att tiden blev still
öppnade aldrig min dörr, lät ingen komma in
för jag trodde att ingen skulle fatta någonting
när jag tänker tillbaka så ångrar jag
hur jag var, vem jag va, hur jag blev den jag är idag
men nu tänker jag fram inte på det som var

det finns en ängel där för mig,
med en hjälpande hand
de finns en ängel där för mig
som får mig tro att ja kan
de finns en ängel där för mig
men ja vet inte vem,
men den lyser upp min väg så ja kommer hem

alla gör sina misstag, mitt var att låta bli
lät bli att tro att de fanns någon där brevi
så nu står jag ensam kvar, och ber till gud om förlåtelse
att deras hjälp ja sket i, låt de få en förståelse
men på något sätt så ännu lever ja kvar
ser upp mot himelen, det är något där som ger mig svar
alla gör fel, och jag står för mitt
så kom ihåg, våga stå för ditt

det finns en ängel där för mig,
med en hjälpande hand
de finns en ängel där för mig
som får mig tro att ja kan
de finns en ängel där för mig
men ja vet inte vem,
men den lyser upp min väg så ja kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!