Web Toolbar by Wibiya

WIHO :D

Jag suger på att blogga^^
men men iaf :3
Jag är MASSA glad :D
höhö , jag skrämmer mej själv.. c:
hursomhelst..
vaknade typ halv 8 och var massa pigg,
fast sen somnade jag om eftersom jag itne fått ngr mess.. :c
sen var älskling gullig och ringde mej halv 12 & väckte mej,
massa gulligt faktiskt :3
sen blev det frukost , data & massa musik :D
Menmenmen ahh nu vet jag inte vad jag ska skriva :c
Elr jo,
jag ska tjocka mej med tårta idag & det ska inte ni så  HA ^^
höhö :<
Jag är läskig...
men hihi ;__;

OchOchOch OM FEM DAGAR STICKER JAG IFRÅN DETTA FITTSTÄLLET !
Jevlar..jag är nervös..
kommer göra sådär lagom fel och faila totalt..
elr så kommer jag dö..
hihi jaja^^
~Jag ställer frågor som alla vägrar svara på.
Jag får en karta men inte vilken väg att gå.
Min själ vill iväg härifrån,en fånge länge nog
ska världen vara så?~
-Du är luften jag andas,du är min stjärna i det blå.'
-Mannen i grått kan nu göra vad han vill.
En 14 åring som blev stämplad av en främling-

Lite bilder från helge,pallar inte alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!