Web Toolbar by Wibiya

ja..186 emo texter kvar..? ;c

Tänk alla dagar jag var din,
tänk alla gånger som jag låg tätt intill.
Lägg dej vid min sida,jag saknar dej.
Men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dej.
Mitt hjärta bultar,
jag vet inte vad som händer,
har klättrat högt,
fan har blod på mina händer.
Och mitt inre det skriker,
det skriker av rädsla,
har tappat hoppet långt bort,som jag själv sa.
Snälla säg mej varför ska det bli såhär,
Du var han,du var det,du var allt som fanns där,
Men du slet mitt hjärta isär,och nu sitter jag här i denna iskalla värld.
Blicken fastnar och jag fryser till,
kollar ut genom fönstret och jag tänker till,
Säg mej varför,bara låter jag folk,
trycka ner mej under ytan ser mitt öde som sålt,
Det var ju vi,ingen annan än oss,men du sket i våra löften och nu krossar du oss,
är du nöjd nu,
var det det här du ville?
allt försvann på en minut.
åh baby, alla dagar jag var din,
tänk alla gånger som jag låg tätt intill,
dej vid in sida,jag saknar dej,
men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dej,
jag fick ett meddelande,
inte väntat förstås,
jag lovar allt som hon skrev,
det var bara om oss och er.
Hon berättade för mej "sanningen" bakom allt,
fan jag ville inte tro,att allting var "sant",
fast,nu gör jag ju inte det,för jag litade på dej.
men vad ska jag göra,snälla säg mej det,
kommer vi börja om,ska jag lita på det med?
du du sa flera gånger att du inte visste mer,
fan jag blev så förstörd att jag knappt hittade hem.
men har börjat förstått att slutet är här,
och alla minnen vi byggt upp,dom slänger du sakta bort.
så,är du glad,har du fått som du vill?
hoppas själv du förstår vad detta leder till.
okej,jag kan va ärlig mot dej,
jag har fallit ner i gråt,
undrat varför mot mej,
Vad har jag gjort,för att förtjäna allt det här?
jag älskade dej men du gav allting ett slut.
baby,alla dagar jag var din,
tänk alla fkn gånger som jag låg så tätt intill,
kom och lägg dej här vid min sida,
jag saknar dej,
men jag kommmer aldrig någonsin kunna ta tillbaka dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!