Web Toolbar by Wibiya

Klaga inte på vad jag skriver,för jag skriver vad jag vill.

Tobias
Den här är till dej,
det är vad pennan ska skriva tills mina händer blöder.
Den här är för tobbe och jag hoppas hela världen ser det.
Jag älskar dej,jag kanske inte alltid visar det,
så jag skriver det gär brevet för att bevisa det.
För allting som du gör för mej,
varje gång du rör vid mej.
Får mej att inse att jag skulle kunna dö för dej.
För du har allt det där som ingen annan har,
Vilket gör att jag faktiskt stannar kvar och väntar på dej,
Jag tappar aldrig hoppet om att du och jag
nån dag har flyttat t en annan stad och skaffat barn.
Jag önskar du var här så jag kunde fått hålla om dej.
Baby du ger mej gåshud varenda gång du kollar på mej.
När du kysser mej på munnen,det är det bästa jag vet.
Vill bara lägga mej ner och flyga bort till mitt egna sagoland.
där du och jag går hand i hand
på en strand helt ensamma.
Men antar att du inte vill nått mer än att vara min vän.
de' kanske bäst att jag nu inser det.
Men jag vill inte,ge mej en chans.
Allt jag ville var att vara din brud.
Baby jag älskar dej..
Du var min baby och jag hoppas att du vet.
Jag tänker på dej varje dag i hemlighet.
Och när du log mot mej så kändes allt så rätt.
För utan dej så är jag inte hel.
Tobias,saken är den,att jag saknar dej jämt,vill inte vara din vän,
vill mer än så
jag vill att du ska vara min kille,
vill  somna in på natten och sedan vakna med dej.
Med min hand runt din nacke,jag ber dej,så ge mej en chans.
Att visa dej hur bra du och jag kan ha det.
Det här tar kål på mej,jag lovar dej,de' svårt för mej.
Sen den första gången som jag såg på dej,
har jag haft den dära känslan som är speciell,
Allt det säger mej att jag älskar dej,
Vad ska jag göra när du inte känner likadant?
dom säger t mej,
-gumman gå vidare de' e' lika bra.
Redan försökt,men jag faller tbx.
Till platsen där jag starta',ni kan se det som en saga som inte slutade bra.
Men jag tappar aldrig hoppet om att det blir du och jag igen.
Du var min baby och jag hopas att du vet,
jag tänker på dej varje dag i hemlighet,
och när du log mot mej så kändes allt så rätt,
för utan dej så är jag inte hel.
Jag minns första gången som vi kysste varann
Den första gången som jag höll din hand,
ville aldrig släppa den.
Minns den dära dagen,jag ber dej ta mej tillbaka.
Du är det vackraste gud har skapat,
ingen tvekan om det.
Låt mej vara din prinsessa,baby ge mej en chans.
Ge mej din hand så ska jag lova att jag ger dej allt.
Som jag kan,se jag svär på familjen.
Babe,ditt leende är vackrare än alla stjärnor på himlen.
Mitt hjärta smälter när du ler mot mitt håll.
Du är det finaste jag sett men det vet du väl om?
Och dina ögon är som diamanter.
Jag har aldrig sett en kille lika vacker.
För mej är du allting och lite mer,
tobbe,jag menar varje ord som jag skrivit ner.
Det finns så mke mer som jag vill säga dej,
men hoppas du hittar nån bättre.
glöm aldrig bort att jag älskar dej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!