Web Toolbar by Wibiya

EricaSylwiMariaSellen.

Erica Sylwi Maria Sellén.
Jag kmr ihåg en dag  för länge sen,
bästa dagen i mitt liv typ.
Jag hittade ngn som var precis som mej.
Som jag kunde prata med allt om.
Den dagen var den artonde december tvåtusentio.
Jag träffade en ängel.
Direkt sänd från ovan.
Duvet vad hon heter,för jag snackar alltid om henne.
Erica Sellén,det är hennes namn,
det är änglens namn.
Jag älskar dej till månen & tbx,det vet du.
Jag förlorade dej,och jag grät blod.
Ärligt,blod.
Det rann,från överallt.
Min syster,min ängel,min bv hade lämnat mej.
Jag slog nästan sönder garderoben,jag sa jag skulle döda henne.
Jag gav henne all skuld.
Allt var hennes fel,iaf för stunden.
Saken är den,att jag dog inombords , även om jag log.
Och det gjorde så sjukt ont.
Det du sa,du dör hellre än att va vän med mej,det stack som knivar inombords.
I hjärtat,överallt,det stack,det gjorde det verkligen.
Jag åkte t den som fick tårar torka,
den jag älskade mest på jorden.
Han som var min.
Jag var nära,så nära på att trilla ihop i gråt,ute,inne,på golvet,i sängen.
Det gick inte,men jag bara dog.
Jag vågade inte gråta,men ändå,jag kände den där tåren rinna ner för kinden.
Jag skämdes,fyfan det gjorde jag verkligen.
Jag visade mej svag,jag visade att alla andra var bättre.
Det gjorde ont.
Tanken att jag förlorat dej,brände som eld.
Min lillasyster,min ängel hade vänt vingarna och flygit till någon annan.
Någon så mke bättre än mej.
Men..jag fick tillbaka dej,för sakta du knackade på min dörr,torkade mina våta kinder och gav mitt hjärta en stor kram.
Precis som förr,det ville jag,det ville du.
Storasyster (L) Lillasyster
föralltid.
Det är så det ska va,och inget annat.
för jag lever inte utan dej.
Jag dör utan dej erica.
Jag älskar dej.
Och det är min ängel så alla andra - H a n  d s  o f f !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!