Web Toolbar by Wibiya

lååååångt inlägg,men skrev bara av mej lite i slutet.. O_o

Kan ju skriva lite om igår ?
eftersom jag inte bloggade ^^
vaknade halv 6,flög direkt in i duschen.
Sen blev det frukost=vatten.
fixade mej.
Elr aso satte på sjukt lite maskara och plattade håret väldigt lite,
på med mössan och kläderna sen klart.
för ngn nära vän sa att jag redan har det jag vill ha.
Den ända jag vill ha,så vrf göra mej fin för alla andra?
Om det itne är så att ngn av dom andra intresserar mej.
Vilket dom inte gör.
Sen stack man t skolan.
väntade på anna och gick på lektion.

Matte=3 prov,hann med 2 ^^
Mentorstid=skitsak o.o
Svenska=läsaläsaläsaskriva. -.-
Spanska=byta platser,lyssna,snacka med simon c:
So=dödstraff. R.I.P !

höhö,kul dag vi hade? nae.
fast jo det va ganska roligt ändå :D
sen blev det att hänga med mamma och handla.
Hämta oliver 6 sen dunka musikk i sängen :D
sen på kvällen så snackade jag med älskling,
messade med nadia -.-
och tänknte massa,
hösten 2010-G E  M E J !
fyfan,verkligen då jag mådde som bäst.
Men men idag är jag iaf sjuk,och jag har smått damp. Sov dåligt inatt med.
Inte bra,inte bra alls..
Men men .. =]
bloggar la senare,om ja gorkar,hinner,kmr ihåg(a'
Puss;*
-Det var ju vi,
ingen annan än oss,men du sket i vårat löfte
så nu krossa du oss.
Är du nöjd nu,var det det här du ville?'
~Alla minnen vi byggt upp sjunker sakta iväg.
Så,är du glad,har du fått som du vill?
Hoppas själv du förstår vad detta leder till.~

Nu kmr det bli sådär cp igen för måste skriva av mej massa saker.
Dom där jag hade,ni två,jag spänderade sjukt mke tid med er,och minnena med er är bland dom bästa jag har.

Våra minnen,
din och min ullaredsresa,alla kläder vi testade.
Vi skrattade så vi dog & folk stirrade ihjäl sej.
vi skolkade och gick till ss,dom slog vad om att vi inte skulle komma.
2 och en halv timma senare var vi där.
Vi hade jätte kul.
Gisledagarna,kommer du ihåg dom där araberna?
Bilderna,våra ansikten,minns du?
Vi dog av skratt,typ som alltid.
I ss,när vi sprang för våra liv.
Vi trodde vi skulle dö.
Aldrig sprungit så snabbt,det sa vi.
Vi skyddade varandra.
Vi sa att om vi dör nu så ska vi veta att vi älskar varandra.
Att vi älskade dom.
Sen,vi sminkade oss som fjortisar,skrev gusten och philip i pannan.
Fem på morgonen,och vi gick och käkade frukost för 83 kr.
Minns du liseberg?
Kommer du ihåg när du stod utelåst på balkongen i skjorta och nätsrumpbyxor?
Jag kommer ihåg.
Festen,gislaved efter det.
När jag inte ville.
Efter han dumpade mej och jag skulle kaxxa mot frida irl?
När dom trodde att vi åkt buss fast att våra fötter var super blöta
och vårt smink och hår helt förstört.
Tänk på vmo,hjärtattacken som inte la sej förens vi somnade.
Vi var busiga,det hade vi vart,och vi trodde vi var körda.
När vi inte längre fick va,vi skulle bli ngt bättre,mke bättre,
för jag inte skulle flytta,
sen började jag med det värsta man kan typ.
Och släppa din hand,det ville jag aldrig göra.
Sanningen är den,att jag var lycklig när jag hade dej vid min sida.
När du inte var den där bitchen som du gick och blev.
kommer du ihåg alla gånger vi gråtit,alla gånger vi skrattat?
Alla minnen , oförglömmliga minnen.
Jag lämnade dej bakom mej,jag trodde allvarligt jag vunnit tbx mitt liv.
Men tänker jag efter.
Så saknar jag det för mke.
Men som du är idag,vill jag inte ha tbx dej.
Fast kolla alla våra foton,alla videor,alla texter,
sms,konversioner på msn,kommentarer på fb,bdb?
För fint för att radera och glömma helt.
Du är vacker som du är du måste vara som du va,
för det är knappast fel på dej,det är fel hur världen är idag.
Snälla,bli den du va.
Så vi kan få det vi en gång hade,utan bråk,
utan svek,
utan tårar,utan all skit.
Ena halvan av min själ hatar dej mer än mest.
Andra halvan , jag älskar dej tills dagen jag dör
Lixom hejhopp,systrar föralltid.
Du gjorde mej t den jag är idag.
Halvt iaf.
Tills du lämnade mej för förändringen var för stor.
Sen tbx,men hit och dit.
Du är en bitch idag,och jag ber dej va som förr.
Men du verkar klara dej bra utan mej.
Och jag klarar mej utmärkt utan dej,men itne med våra minnen i huvet.

Du var min barndomsbästis.
Du var allt,killar fanns inte,svek fanns inte,tårar rann sällan.
Alltid vi,bästavänner livet ut.
Så skulle det va ju?
Haha,våra minnen är för fina.
Vi gick ut i bara pjyamas,till min gammelmormor och fick fika.
Vi skickade kärleksbrev åt varandra t den killen vi båda gillade.
Vi blev dissade båda två,fuck him aso?
när vi satt och drack trekantigt te,som värsta gammlingarna.
Kommer du ihåg?
Jag lipar när jag tänker på det.
Vi lekte me dockor i din säng,min barbie tappade huvet.
Jag blev massa ledsen,sen tryckte vi på det igen.
Vi skulle sova över hela helgen,andra natten började jag gråta och ville hem,
för det var jobbigt,jag saknade mamma.
Du var den ända jag sov över hos.
Våra hundar,gosedjur,blev bästavänner.
Och när vi skulle cama med en söt kille,
vi gjorde oss sådär lite fin,nyvakna och skit,
vi tyckte vi var jätte fina,sanningen är den,vi såg förjävliga ut.
När du kom hem från thailand,jag kramade dej hela dan i skolan.
Den lilla fina pressenten från dej,jag slog sönder den med en plast sak.
För jag ville se om det höll.
Glas och vatten och glitter överallt.
Söndrig sak.
Fast vet du vad,den står fortfarande där.
Lika trasig som då,fast förjävligt bra minnen.
Fast sen hände ju det som inte fick hända,
duvet 2007.
Han,du,hemskt.
Och jag klandrade mej själv,tyckte det var mitt fel.
Fast jag glömde ju det med åren,sen berättade du det.
och jag började gråta.
Allt var mitt fel,för jag itne kunde va den dagen,elr ville inte.
Sen kom louise "hon har blivit våldtagen,det vet du va? haha"
Jag trodde inte det.
Det gjorde jag inte,men sen kom inte du till skolan igen.
Fast du berättade för mej.
Fel fel fel.
Han blev inte fasttagen.
Sjukt,jag sa att jag skulle döda honom om jag hittade honom,det lovade jag dej.
Det tänker jag hålla. För när jag hittar äcklet är han körd.
Men du flyttade,bytte skola,försvann helt.
Vi snackade nästan aldrig.
Och saknade den dödade mej.
Seriöst,2007,du var inte mer än 11 år.
Du var lycklig,en mamma,en pappa,en kanin,en bästavän.
Men du försvann från mej.
till andra sidan gvd,men hur kunde jag veta det?
Jag flyttade till halmstad.
Vi träffades två gånger på 2 år.
TVÅ fkn gånger.
Jag grät floder varje dag , för du var borta.
Fast fortfarande min och bara min.
Sen,jag flyttade,15 minuter ifrån dej,där bor jag nu,och har gjort i över ett år.
Fast,jag förändrades ju.
Du hade förändrats.
Vi var olika,inte alls samma som innan.
Och jag skulle välja mellan dej och challe.
Min barndomsbästis vs killen jag gillade ngt otroligt.
Jag kankse valde fel,men jag valde hnm.
Men fick ju tbx dej.
Och idag har jag insett vad som hänt,
Hon tog dej från mej.
Hon,den där tjejen,mke vackrare,mke bättre,lika gammal som mej.
Vi finns inte mer,
fatta hur det känns.
Förlora sin första bästavän t en annan.
Fast okej,Jag valde henen före dej,eftersom jag gick i hennes skola.
Fel jag vet,och nu har jag inte dej mer.
Saknaden kmr döda mej,
you know that.
Och jag älskar dej massor.
För vi har minnen,massa minnen.
i snart,väldigt snart,9 år.
Vi har snart kännt varandra i 9 år,bästa vänner i 9 år,men jag har förlorat dej.
Men du , som alla andra klarar sej helt perfekt utan mej.
Men jag utan dej,det är bara inte jag.
Alla år bara flög förbi utan att vi brydde oss ett skit.

Peace & love.
//Jane Jennifer Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!