Web Toolbar by Wibiya

Ojojoj ..

Ja jag vet,jag bloggade aldrig igår kväll.
Har sjukt bra anledning t det oxå.
Grät sönder hela kvällen igår så ahh.
Iaf,
Vaknade halv 7,fixade mej lite snabbt.
klar typ halv 9 x'dd
Sen..ahh..
orkade inte skolan (a'
blev att åka t sjukhuset,
hämta tabletter, maaaaaassaaaaaa tabletter o.O
sen blev det hem,sen soc (:
det är kul att svara på massa frågor. :D
sen blev det att åka hem,och nu blir jag total dissad av tobbe. FUN! -.-
aja,ska la lyssna på musik och typ göra matteprov nu så ahh.
Puss Puss ;*
-Tårarna rinner,hoppet försvinner.'
~Du är det bästa jag har,
lämna mej inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dej,
älskling kom och lägg dej breve mej.~

Yeah yeah mongo bild i know..


Peace & love .
// Jane Jennifer Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!