Web Toolbar by Wibiya

jao.

Flåt för jag inte bloggade igår,
men orkade inte (a'
ahha ne men kom på det kl 2 på natten och
då hade jag typ feber och camade med tobbe så ahh ;p
hihi^-^
menmen..
igår då,
vakande,och sen stack alla t typ anna & matias ;p
haha men lat som jag är så stannade jag hemma (a'
sen ville ajg typ in t stan och träffa felleh,men nene
tydligen inte..
så bestämde att göra det idag då,
så blev att tjocka mej med lite glass,
sen kollade jag på film,hehe^^
värsta sjuka äckelsaken men ahh iaf x'dd
hahah den sög.. ;__;
sen så käkade man lite senare på kvällen
och
sen så vid typ 10 elr 11 er nått så satte man sej & camade med älsk^-^
helt plötsligt var kl halv 4 på morgonen.... ._.''
aja iaf ;p
sen idag då,
vaknade vid ett , höhö :3
låg liiiiite i sängen (a'
sen satte man sej och spelade lite PS3 (aaaa'
det var itne kul :(
så käkade frukost,sminkade mej och packade,
sen blev det att åka hem.
och eftersom man hade feber så blev det ju inte att träffa felleh och alva idag heller..
så har ju suttit inne heeeeeeeeeelaaaaaaaaa helgen... :c
men nu är man iaf hemma och ska cama med älsk väldigt snart^-^
han är beroende av sitt spel. -.-
hehe men men :'3
ochochoch jag ska få erica att träffa henke på lördag :D
för jag vill träffa tobbe :'3
ochochoch tobbe ska komma t  MEJ på påsklovet,
har jag bestämmt :D
och så får ni nöja er med denna jätte söta bild :')
-Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dej.

~Jag har allt jag vill ha
men ändå mår jag inte bra.~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!