Web Toolbar by Wibiya

hihi jag var tvungen. :''3

Min pojkvän är helt jävla underbar,
och ja han är faktiskt helt jävla underbar på riktigt.
För han valde mej före sitt ex.
Och det är helt underbart,och jag älskar honom
med hela mitt hjärta. Och han är hela min värld.
Och jag vill ha honom för alltid!
:'3
-Det går inte förklara mina känslor för dej med ord.'

~Jag känner ingen smärta när jag har dej vid min sida.~
Carl Mikael Tobias isaksson,
du äger halva mitt hjärta.
Och det kommer du alltid göra.
Och skit i alla ggr det tagit slut.
För jag vill ha dej hela livet.
2011-02-07
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!