Web Toolbar by Wibiya

haha cp oxå ._.''

huehue,snabbt och enkelt typ
orkar inte , men gör det för er c:
vaknade halv 12.
Blev snabb frukost,
sjukt snabb sminkning & plattning av håret :3
sen kom therese , höhö.
hon hjlpte mej att städa,gulligt c:
tod sådär 2 och en halv timma..
snacka om att det var stökigt?
jag visste inte ens att jag hadae ett golv..
men nu är det rent och jag har fått in en matta oxå ^^
men ahh ..
sen .. jag minns inget mer :c
fast jo,sen satt jag och anmälde en viss persons pm t mej på bdb.
höhö hon blev borttagen ;$$
känner mej,elak? (a'
men ahh..nu ska väl jag vänta på att tobbe ringer ngn gång..
så bye.

-Jag är född för att vara ngn,så jag är mej själv.

Peace & love.
//Jane Jennifer Larsson.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!