Web Toolbar by Wibiya

godmorgon ? (a'

Ne men vaknade vid typ ett elr nått ;p
inte bra att va vaken t fem (a'
hehe ^-^
menmen..
blev frukost,
sen blev det liite vid tvn ,
hoho såg på mupparna :3
hehe (a'
I know i'm wierd :D
Men jag vill hem :c
typ nuuu..
sen vill jag att tobbe ska komma.. :'c
men jag får aldrig som jag vill. -.-
men hihi nu ska jag titta på the human centipede hoiihihih ^-^
så puss puss ;*
-Du satte mej på en skit plats,jorden är bara pinsam.'
~Jag kollar mej omkring men jag ser bara svart,
för det livet som jag hade, det försvann för snabbt.~
-Du lyfte mej till himlen när jag igentligen ville falla.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!