Web Toolbar by Wibiya

Förlåt,men jag var lixom tvungen..~

Älskling.
Gör det du vill.
Men glöm inte att jag alltid kommer älska dej.
Och jag vet,allt är mitt fel.
Jag sabbade allt.
Men snälla låt det inte ta slut här.
Sluta tänk så mycket.
Snabbt och enkelt,bara vad tror du blir bäst?
Jag vet,jag laggar sönder.
Men tänk på vad du säger ist.
Allt är inte mitt fel.
Du hade kunnat säga att det inte va sant,ist för att bli helt pissed of på direkten.
Men visst,lämna mej nu om du vill.lämna mej sen.
Men vi sa båda två föralltid.
För vi ville leva tsm.
Du var den rätta,och jag var den rätta.
Duvet mke väl allt vi sagt.
Varför blev det då såhär?
Jag är din och du är min och jag vill ha det så ett bra tag till..
Jag gör allt för dej.
Jag går genom eld och vatten för dej.
Och bara för dej.
2011-02-07 , vårt datum , den bästa dagen i mitt liv.
Jag älskar dej,även om du kaske inte älskar mej längre..
För du var den som fick mej må bra igen.
Nyss snackade vi jämt,varenda dag.
Vi snackar väldigt sällan idag.

~Du är det bästa jag har,
lämna mej inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dej.
älskling kom och lägg dej här breve mej.~
-Orden du säger,tårar ramlar när jag hör dom.'


Titta , vi var lyckliga,det var vi,så varför inte ha det så nu med?
l
l
l
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!