Web Toolbar by Wibiya

fan.

ja,jag har blivit dumpad,igen.
Så räkna med 188 emotexter.
Men som jag sa t han,han förtjänar ngn så mke bättre.
Jag hoppas iaf att jag ngn dag kan få tbx hnm..
För jag behöver hnm.

Carl Mikael Tobias Isaksson
2011-02-07 21:24 / 2011-04-29 12:24
2 månader 3 veckor & en dag.
Iaf,
gick upp halv 6,
sprang in i duschen,elr ja vinglade in,lite sådär halvt sovande.
Sen fixade jag mej och väntade på att anna skulle komma.
Sen stack vi t skolan,
Höhö minns inte vad vi gjorde i skolan,
elr ja typ inte.
Men trevligt samtalsämne med albin j simon g och anna i maten iaf (aa'
sen så blev det trevlig stämmning på gympan när man fick sms om att det var slut.
Toppen. satt typ och lipade igenom hela lektioenen,
sen stack jag hem,tog äckel tablett och satte mej vid datan,
ja typ allt jag gjort idag , ;*
ha det gott igelkott. :3
-Du var min ängel från det blå,min.'
~Hoppas allt va sant,för jag ville bli din fru och du ville bli min man.
Om typ sådär många år..~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!