Web Toolbar by Wibiya

dag 1 , bild på mej + 10 fakta.

höhö,får la ser hur fan detta blir ;D

1. Jag har väldigt dåligt självförtroende,trotts att det ibland inte verkar så.
2. Jag ääälskar att shoppa,även om ajg itne har pengar :3
3. Jag har inte speciellt mååånga vänner irl,inte som verkligen alltid finns iaf.
4. Jag har ALLTID velat bo i gbg.
5. Jag saknar ngn vääääldigt mke just nu,mer än någonsin.
6. Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva o.o
7. Jag är grym på att va bäst ;)
8. Jag hatar att gå utan massa massa smink,för det är lixom inte jag.
9. Jag har fölorat väldigt många vänner på väldigt kort tid.
10. Jag är helt klart awesome ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!