Web Toolbar by Wibiya

Bilder från helgen kommer imon :3

Nu har jag inte bloggat på sådär massa länge igen..
men pallar fan itne ;o
aja helgen var typ bäst & sämst och total is kall...
på fredagen stack jag t vmo,sen hem och fixade mej,
sen körde mami mej t EricaSylwiMariaSellenBästaLillasyster (aa'
sen fixade vi oss och kollade hennes coola kläder ;D
fick hennes byxor ._. wiho :D
hihi ^^
sen gick vi ut och typ cyklade massa långt :c
det var nice ^^
och lyssnade sönder tears don't fall (aaa'
sen stack vi hem t henne och gjorde massa roliga saker :3
bland annat kladdade sönder oss (a'
Sen på lördagen åkte man skolbussen in t skillingaryd :D:D
deras skola äger :c
sen typ hängde man med CarlMikaelTobiasIsakssonÄlskling & PaulHenrikGerhardGustafssonEricasÄlskling (a'
och efter det var jag lyckligast i svergie igen :D
sen sov man ute på en kyl natten mellan lördagen pch söndag.
Why?
jo för vi var fkn utelåsta... :'''c
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt..
Och sen söndagen stack man t skillingatyd igen,massa kul :]
och och och tobbe ska inte hit på påsklovet,däremot ska jag nog t hnm (a'
Snea bilder,jotack jag vet..

-Yeah I wanna merry you..'
~Du är allt,asolut allt,meningen med livet.
Du är helt underbar. Absolut perfekt.~
-Jag vill aldrig säga adjö,& jag kommer aldrig heller göra det.-
{Jag är en nallebjörn och du är min kudde.}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!