Web Toolbar by Wibiya

:3

Jag borde verkligen ta mej samman och gå t skolan imon..
trotts allt,måste ju få utbildningen..
Aja iaf..
jag tror jag är beroende av att blogga.. ._.''
hihi :3
mamma kom in och väckte mej halv sex..
inte trevligt när mna somnade halv 4 ... -.-
men men..
var bestämmd att jag skulle gå t skolan.
så käkade frukost och hoppade in i duschen.
men så fort jag blev själv ångrade jag mej och sket i skolan..
jag tror ngt är fel på mej... :c
det tar lixom bara stopp ;__;
hehe >.<
så satte mej i sängen och camade med älskling en stund.
sen skulle han va med henke O3O
så ahh.
sen satt jag och tänkte..tänker nu oxå..
på typ massa :c
på mitt ex och på tiden förr och på hon som VAR min allra bästa vän när ja gvar liten och blablabla..
men skit samma..
den tiden är över..
för länge sedan..
men men nu ska jag dunka musik och städa,
och hoppas på att jag inte hittar typ en spindel elr råtta elr nått..
vet lixom inte är jag städade senast ;$$
hehe ;o
så ahh pusspuss;*
-Jag ler mot vinden,jag pallar fan inte mer.'
~Jag letade,jag tror jag funnit.
Den rätta i mitt liv,ja den ända jag vill ha.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!