Web Toolbar by Wibiya

-Jag skäms över tårar som faller ner för kinden på dagen & natten.'

Ett lite normalare inlägg nu då,
eftersom det gick lugna ner sej.
vakande halv 7,tog lite frukost och satte mej vid datan.
sen blev det att titta på massa film.
ganska kul faktiskt..
sen vid kvart över två dejtade jag duschen.
underbart,40 min lång dejt.
och självklart hade älskling ringt 10 min innan jag kom ur duschen -.-
så fick be hnm ringa igen ^^
snackade lite med han och sen blev det att fixa sej.
sen blev det la att käka mat.
duktig jag känner mej som kan fixa pommes och hamburgare.
sen blev det väl film igen.
sen data.
sen ringde älskling igen..
lagom surt..
han sa nått om att vad jag ville och slösa pengar och blablabla..
och fråga inte vrf,men han gjorde mej sjukt sur.
Jag vet itne ens vrf.
så ja . fredagsmys skulle det la bli med film, nu vill jag bara sova & inte vakna.
han ringer la senare igen,i hope..

-Ett hjärta förvandlades från rött till svart en gång.
Sen rostade det sönder & försvann inom kort.'

~Always and forever,babe you are my everything.~

-.Det var som om smärtan aldrig funnits,men nu har den kommit tbx.-


Peace & love
// Jane Jennifer Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!